Friday, April 25, 2008

مداخلة

أعزائي
أود أن أعتذر لبعض التعليقات التي لم أنتبه لها
جاءتني على موضوع الطبعة الأولى بوست رقم 38 وهو قديم
الى
غير معرف 1 و2 والأستاذ محمود من المنيا
الاستاذ ميزو
والمصراوية
وبنوتة مصرية
وختاما سلمى التي أرادت ان توصل موضوع لبرنامج الطبعة الأولى وأشاركم به قد يكون لدي البعض رد على ما كتبت أفضل مني
ملاحظة : من الواضح أنها اختلط عليها الأمر بأن المدونة هي موقع للبرنامج
وواضح أنها كانت منفعلة عند كتابتها اذا لاحظنا الأخطاء الاملائية
لذا نقلت ما كتبت بدون تغيير للحفاظ على نفس احساس الكاتب
دمتم لي
ال جي
أشكركم وأجازة طيبة للجميع اناشد سيادتكم بان تحققوا فى واقعة تهم الدولة يوجد على كورنيش النيل بجانب المركز التجارى فى بولاق ابو العلا مستشفى بولاق ابو العلا المجموعة الصحية وهى مبنية على التراز القديم الجميل مثل كثيرا من القصور الجميلة ولانها فى مكان حيوى اراد المسئولين بهدم المستشفى ماقامة فندق سياحى او مستشفى استثمارى مكانها وقف امامهم المدير الشريف الذى يحب عملة ويحب مصر ويخاف عليها وهو الدكتور هارون وهو حاصل الدكتوراة فىالجراحة العامة ولاكنهم قامو بهدم جزء كبير منها وقف المدير الهدم لمدة سنة الكن يوجد من يقوم بتحريك هذا المشروع السياى وازعاج العاملين بهام قام المدير بتقديم اجازة بدون مرتب للسفر بالخارج لان يوجد من يحاربة فى المنطقة الصحية التابعة لوزرة الصحة من لهم مصلحة فى ذلك نرجو سرد هذا لموضوع والتفتيش علية والسؤال لماذا هدم هذة المستشفى التى تهدم حى كبير مثل حى بولاق خاصة وان بها مجموعة من الاطباق زو كفائة عالية وز ضمير حى وهما دايما فى خدمة الموطنين ويحاربون الفساد لاكن هدم المستنشفى شى خحارج عن اردتهوم الحقوا هذة المستشفى قبل ان تكون فى خبر كان مثل اشياء جميلة انتهت بنفس الاسلوب واسئلوا من المسئول عن قرار الهدم ولماذا خاصة وان المستشفى فى حالة جيدا جد وليسيادتكم جزيل الشكر شكرا للاستاذ الصحفى احمد والمخرج اكرم فاروق.....وتحياتى

7 comments:

سلوى said...

يبدو فعلا أنه اختلط عليها الأمر

المهم

لك تاج عندي

اتفضلي خديه من سكات
ههههههههههه

اسلام صديق said...

انا انسان

بس غيرت مدونتي بقت

الافغاني

زيارتكم تسرنا

يا مسافر وحدك said...

فين الجديد

Jana said...

ليه الغياب !!!؟؟
طمنينى عليكى
عايزين 10 تدوينات ورا بعض غرامة تأخير
:)

الطائر الحزين said...

ليه بقينا بنصدق اى حاجة ممكن تحصل فى البلد

رحــــيـل said...

أل جى

ايه انتى لسه مش وصلتى ولا ايه

مستنيه اجابتك على تاج سلوى

وتعليقك على الجميل الى قضيناه

يارب تكونى بخير

L.G. said...

العزيزة سلوى
علم يا فندم وجاري طبخه
=================
الأفغاني
اشمعنى أفغاني يعني ؟ في كل الأحوال انت انسان
================
يا مسافر وحدك
خد حد معاك بعد كده الجديد في الغسالة وجاري نشره
==============
جنى العزيزة
كنت مسافرة ولسه راجعة ونايمة بقالي يومين العضمة كبرت مش حمل سفر وسهر وعنيا ليكي التدوينات نازلة ترف أهه
==============
الطائر الحزين
سعيدة بوجودك بس أنا لا أقريت ولا نفيت أنا نقلت المعلومة وعلى القاهريين التحقق من الأمر وعن نفسي بصدق أي حاجة وحشة عن الحكومة لأنها شعار الفساد والظلم والتخريب ودمتم
===================
رحيل العزيزة
نورتيني المرة دي عشان شايفاكي وأنا بكتب التاج خمر خلاص وسينشر معلش رجعت تعبانة ونايمة ولسه فايقة النهاردة